OJ

Ja nu var det riktigt länge sen jag bloggade. Har inte suttit så mycket vid datorn dom senaste dagarna utan varit med familjen, städat eller kollat på film eller läst. Kan ju redogöra lite om helgen då kanske....

I fredags gjorde vi inte så mycket speciellt. Jag städade och tvättade här hemma så vi skulle ha det fint när det var dags för fredagsmys. Och riktigt gott fredagsmys! Först helstekt oxfile med potatisgratäng och efter det chips och godis framför idol.

På lördagen kom Philips farmor och farfar och hämtade upp honom och tog med honom till oktobermarknaden i Vänersborg. Där hade dom shoppat leksaker, pepparkaka och cocostoppar. Och Philip hade åkt karusell och en sån där stor uppblåsbar rutschkana. Han hade haft jättekul! Och sen på kvällen så hade vi en riktigt god lördagsmiddag bestående av fondue med diverse tillbehör. Och det var verkligen inte sista gången vi åt det! MUMS! Det kom förövrigt barn i två omgångar och knackade på dörren utklädda. Joakim var besviken för han ville att det skulle komma mer. Själv tyckte jag det var roligt att det kom några barn överhuvud taget. Söta var dom i alla fall i sina kostymer och Philip tyckte det var jättespännande!



Igår, söndag gjorde vi inte direkt någonting. Jag tvättade lite, läste och småplockade men annars var det en slapp dag. Och en lååååång dag eftersom klockan ställts om till vintertid. Känndes som att dagen höll på i evigheter. Eller jag friserade Philip lite, det var väll det mest spännande denna dag.

Idag blir det lite olika aktiviteter på eftermiddagen. Först ska Alice till BVC för ettårskontroll. Alltså vaccin, och läkarundersökning. Men ska bli kul att se vikt/längd, eller jag hoppas att det ska bli kul i alla fall. Och efter BVC blir det habiliteringen för att träffa Alice sjukgymnast och efter det är det Måndagsgympan på habiliteringen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!