Ikväll....

Ikväll är en sån där kväll.....
En sån där kväll då jag tycker lite synd om mig själv.....
En sån där kväll då det känns som jag bär på enorma tyngder på mina axlar....
En sån där kväll då orken bara tagit slut.....
En sån där kväll då jag bara känner mig så ensam....
En sån där kväll då jag känner mig så instängd.....
En sån där kväll........



Ja ibland
har man bättre och sämre dagar och nu är det väll en av det senare alternativet. Eller i alla fall kvällen. Helgen är slut och man ska försöka hitta orken för en ny vecka. På nått sätt gör jag det väll för nått annat val har man ju inte. Men ibland undrar jag hur jag ska lyckas få fram någon kraft eller kämpaglöd denna gång.

Jag vill
bara vara liten igen och inte behäva tänka på nått eller ta något ansvar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!