Öhhhh

Denna förkylning alltså den vill verkligen inte släppa greppet riktigt. Och värst är det på förmiddagarna.....

Ja nu ligger jag och Alice och slappar på soffan i alla fall (ovanligt). Joakim spelar tv-spel (också ovanligt). Egentligen har jag världens städsug men ingen ork till att göra nått av det tyvärr. Men såfort jag är 100 igen så ska jag sätta igång med operation storstädning!

Läste föresten
att Marie hade köpt en bumbo stol till lilla Linus, har haft funderingar på en sådan till Alice också. Tror det kommer vara bra träning för henne att sitta i en sån sen framöver. Får nog bli en sådan sen tror jag =P

Bumbo Stol

Bumbo Baby Sitter är den enda babysittern i världen som erbjuder små barn ett sittande perspektiv. Prisbelönt och världspatenterad, älskad av både barn och vuxna samt rekommenderad av barnläkare. Med Bumbo har du både avlastning och en glad baby samtidigt, kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Gitte

Hej!



Jag har en helt ny grön med tillhörande "bord" till.

Inte så tjejig färg men vill du köpaden för en billig slant, som går ner i Liams sparbössa så hojta till :)



[email protected]



Kram

2011-01-30 @ 09:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!