Jaha så var det feber....

38.0 hade lillskruttan för en stund sen när jag tog tempen. Inte jätte hög feber men ändå feber. Håller tummar och tår för att det inte blir värre i alla fall. Philip får va hemma från dagis imorgon också, hans hosta har blivit värre och han känns inte helt 100 även om han inte har feber.

Och Alice kommer ha en given plats i min famn inatt, skiter i om jag inte kommer sova en blund skulle aldrig klara att lägga ifrån mig henne som det är nu. Min lilla, lilla fina älskling........

Får lägga in videoklipp och bilder från häromdagen när hon var frisk och pigg och låg i sitt gym och myste.......

Somnat <3






Kommentarer
Postat av: lina

<3

2011-01-25 @ 23:07:05
Postat av: Erika

Vilken liten goding :)

2011-01-26 @ 11:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!