Trött

Ja min söta lilla pojk ville gå upp klockan 6 nu på morgonen. Varför vill han gå upp så tidigt just idag när Joakim är sjuk och jag inte kan skicka upp honom =P

Så nu
sitter vi och kollar på prinsessan på barnkanalen. Jag längtar inte alls tillbaks till den varma goa sängen! Joakim och Alice ligger fortfarande och sussar så gott, Alice brukar ju oftast inte vakna fören 8 tiden.

Ja stackars Joakim föresten, han klagade igår på att han inte mådde så bra. Jag tog honom kanske inte på fullaste allvar tyvärr men på kvällen sen så spydde han verkligen som en gris, då fick jag dåligt samvete. Min lilla stackare....

Men han
har inte spytt nått mer sen dess *ta i trä*. Så man kan ju undra vad det var för konstig bacill. Hoppas han mår bättre idag i alla fall. Hade ju tänkt städa lite här hemma tillsammans idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!