Fredag...

Den här fredagkvällen kommer jag som sagt spendera själv hemma med barnen, Joakim ska ju på grabbkväll. Får se vad vi hittar på i eftermiddag, jag och barnen. Ikväll blir det nog i alla fall att jag kollar på en film och viker servetter inför dopet. Hade tänkt försöka mig på att vara lite pysslig vilket jag egentligen inte är.

Sen har jag ett önskemål till våran brevbärare att sluta komma förbi med räkningar till oss! Börjar nästan undra vad det är med den här månaden egentligen??? Tror aldrig vi haft så här mkt räkningar på en månad förut, heeelt sjukt.

Nu ska jag i alla fal njuta av min något sena frukost bestående av två kokta ägg. Viktnedgången går lite segt just nu men det står i alla fall på -7,5kg hitills.

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till två små grabbar <3



Räkningar suger :(

2011-02-25 @ 12:22:29
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!