Glögg och pepparkakor...

Ja igår köptes det äntligen lite glögg och pepparkakor. Hittade en alkoholfri glögg tillslut till min glädje! Konstigt bara att det ska vara så svårt att ha mer alkoholfri glögg.

Så igår kväll mystes det med en sto kopp glögg och pepparkakor och så även nu. Jag laddar batterierna lite. Det är mysigt att sitta inne i värmen och dricka glögg och kolla ut på frosten ute och det fina vädret. Är bara så trött. Försökte ta tag i städningen här hemma men orkade i princip bara starta en diskmaskin sen blev jag alldeles snurrig så jag fick sätta mig här istället.

Idag är det ju en stor dag på dagis också, Philips första dagisfotografering! Nu på dagen så tar dom gruppkort och sen på eftermiddagen så får jag komma tillbaks med honom igen för individuella kort. Så det blir en del flängande fram och tillbaks idag kan man ju säga. Men det är det värt!





Färdig för fotografering =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!