Aaaaaaaj!

Ja idag har jag ont, ont, ont..... Ont i mina mörbultade fogar. Har sovit skit inatt, har varit en pina att vända sig om i sängen. Det är nästan så jag kan bli arg på Joakim på natten när jag ser hur gott han sover den lille grisen.

Att gå
till dagis idag var inte direkt nån skön promenad kan jag ju inte säga, men jag lyckades ta mig dit och hem i alla fall. Men normalt städar jag undan här hemma direkt när jag kommer hem men nu fick jag faktiskt sätta mig en stund först. Får ta och städa undan om en liten stund istället.

Philip var
en riktig sjusovare imorse föresten, det var jag som gick upp 10 i 8 tillslut och när jag var på toa så vaknade han. En liten tröttis. Men jag klagar absolut inte!

Måste även
ta tag i dag och packa dom sista grejerna ner i BB väskan och skriva en lapp att lägga på med dom grejerna som man får slänga ner det sista så den verkligen är helt klar. Så det går snabbt och smidigt att dra när den dagen kommer.

Nästa föräldragruppsdag
är om två veckor på onsdagen och då är jag i v.39. Jag vill ju självklart vara med den gången också för det var jätte trevligt men sammtidigt så gör det abslut inget om vi istället fått bebis =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!