MVC besök....

Ja då har jag varit hos BM på MVC igen. Fast den här gången visade det inte lika bra som det har gjort hitills. Hade +2 äggvita i urinen och sittandes hade jag ett undertryck på 100. Efter jag legat och vilat ett tag gick det ner till 85 som tur var. Men med huvudvärken jag har idag och har haft dom senaste dagarna plus att jag svullnat upp rätt mkt dom senaste dagarna så är det inte superbra direkt.

BM beordrade
mig i princip att ta det väldigt, väldigt lugnt hemma nu och vila mkt, helst ligga ner på vänstra sidan med gämna mellanrum. Ska även komma tillbaks på fredag igen och fick även en tid på tisdag också och om nått blir värre ska jag ringa till förlossningen och åka in.

Lättare sagt att ta det lugnt....hahaha det är ju omöjligt. Med en Philip att ta hand om och en lägenhet som just nu ser ut som skit så kan jag inte ta det lugnt. Undra vad Philip skulle säga om jag gick och la mig bara sådär...... Tänkte alltså att jag ringer Joakim så får han komma hem och hjälpa mig helt enkelt men det gick inte. Tydligen för många borta från hans jobb så chefen släppte inte iväg honom.

Så nu
sitter jag här, trött som jag vet inte vad, ont i huvudet och tårar i ögonen för att allt bara känns skit just nu. Väldigt avslappnande...... Tur att Philip sover middag nu i alla fall så han slipper se mig såhär. Hoppas han vill sova länge idag. För sen när han vaknar är det full fart här hemma igen och så ska det även lagas mat, mm, mm.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy vad dåligt att inte skicka hem han!! den chefen kan ju knappast veta vad som kan hända om man inte tar det lugnt vid havandeskapsförgiftning. kan bli allvarliga komplikationer för både mamman och barnet och risk för att barnet dör.. FYFAN vilken jävla chef säger jag bara, hoppas du hittar någon annan som hjälper dig för det är JÄTTE viktigt att ta det lugnt för att slippa komplikationer, igångsättning och inläggning på sjukhus!

2010-11-03 @ 15:48:39
Postat av: Emmy



Usch din stackare :( Hoppas att det inte utvecklar sig till HF . Kram

2010-11-03 @ 15:49:59
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: fia

låter inte alls skoj, men prata med ditt dagis om detta så är det kanske så att han kan få gå lite längre dagar det är inte omöjligt, hoppas på det bästa och passa på och ligg så mycket du bara kan! kram på dig!

2010-11-04 @ 01:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!