Seg..

Förlåt att jag varit lite seg med uppdateringen men här kommer en sammanfattning.

Igår var vi ju nere på trolldagarna och det var jätte trevligt även om vädret kanske inte var det bästa. Philip fick en ballong med helium och den älskade han verkligen. Sen fick han ju träffa svampbob också, det tyckte han var superkul. Svampbobs näsa var också rolig att ta på...haha.

Efteråt åkte vi hem till Joakims föräldrar och åt god mat på kvällen. Philip sov över där så jag och Joakim sov till klockan 12 idag. Det var gött kan jag lova.

Idag hämtade vi Lina så handlade vi lite grejer på MAXI för att göra taccos. Och när vi kom hem så kom Joakims föräldrar med Philip.

Så bestämmde vi oss för att gå bort till en lekplats med Philip en sväng men när vi precis kommit utanför dörren så rammlar Philip rakt på ansiktet och skrapar upp sin underbara lilla pluppnäsa..... Usch vad hemskt det var det gjorde så ont i hjärtat. Han panna fick ett litet märke också men näsan var värst, helt röd och uppskrapad.....huuu. Men när han blivit tröstad och fått näsan avtorkad från smuts så gick vi ut ändå och det tyckte han ändå var kul.

På lekplatsen var det en annan liten kille men han var så bly, så blyg.... Bara stog och tittade på Philip. Philip lekte lite med sin boll och grävde i sandlådan. Sen gick vi hem för då var han riktigt trött och hungrig.

Till mat fick han rester från min farmors fisksoppa och efter det blev det ett bad. Sen mys i soffan och kollade på barnprogram och sen sängen.

Då åt vi andra taccos och kollade på både rambo 1 och 2. Sen skjutsade jag hem Lina.

En annan sak som hände idag också var att våran kamera gick sönder....mindre kul kan jag lova, och andra gången den går sönder på samma sätt. Grrrrrr!

Imorgon bär det av till vattenpalatset vet inte riktigt när vi ska åka dit men antagligen blir det väll efter Philip fått i sig lunch så kanske efter 11 nån gång.

Kommentarer
Postat av: lina

Glöm inte att svänga förbi hit när ni hämtar kameran för jag behöver mitt papper och borsten och grejer :p

2009-09-28 @ 00:15:02
URL: http://linafie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!