Huvudvärken fortsätter...

Har en riktigt jobbig huvudvärk idag som inte vill ge med sig. Kanske kan bero på att vi inte har några värktabletter hemma, vem vet.... Joakim och Philip har åkt iväg till Joakims föräldrar för att få några tabletter. Längtar efter dom nu kan jag lova.

Dagen har mest tillbringats i sängen. Men nu försöker jag vara uppe lite. Är väll inte det bästa att sitta framför datorn just nu ska nog alldeles strax lägga mig på soffan igen.

Fick världens sug efter våfflor idag också. Våfflor är så sjukt gott och när man har huvudvärk så vill man bara äta massa onyttig mat. I alla fall jag.....

Om jag är bättre ikväll ska jag försöka lägga in lite bilder i bloggen igen och så ska vi även kolla på säsongspremiären av heroes. Så jag hoppas verkligen mitt huvud blir bättre.

Längtar även till på torsdag då greys anathomy har premiär!! Det är den serien jag längtat mest efter. Den och supernatural.

Ja, jag är beroende av tv serier......

Kommentarer
Postat av: Marie

Greys har premiär på onsdag =) Jag kommer sitta bänkad ^^

2009-09-22 @ 21:38:32
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Linda S.

Onsdag menar du väl ;)

2009-09-23 @ 11:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!