Några bilder...

Såhär hittade vi Philip igår morse. Han hade dragit in sin julkostym i sängen och somnat i fotändan kramandes den. Han kanske längtar till jul?

Philip satt och lekte med en telefon i våran säng igår morse.

Igår kväll var Lina här, då satt hon och läste lite bok för Philip. Jag har ett bättre kort på Lina men jag tror hon dödar mig om jag lägger ut det i bloggen.

Idag åt vi fattiga riddare till frukost (eller lunch kan man säga eftersom Philip inte vaknade fören tjugo i 11, fast då var han också vaken inatt från kvart i ett till strax efter 4)

Philip tyckte det var gott!

Philip kastade ner ett par bitar på golvet och medans vi fortfarande satt och åt så sprang han och hämtade sin sko och la i bitarna där.... Spara till ett bättre tillfälle kanske?


Idag ska vi åka till mamma och äta god mat, Lina ska också med. Sen blir Philip kvar där över natten och så drar jag och Joakim vidare till bion i vänersborg för att kolla på new moon. Får hoppas Philip sover bättre än vad han gjorde inatt.......För min stackars mammas skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!