Trött...

När jag nattade Philip och satt där inne i mörkret blev jag super trött. Höll nästan på att somna själv. Men nu får jag piggna till igen.

Joakim är borta hos Tomas och kollar på fotboll, får se när han kommer hem men jag har en känsla att det kan dröja. Men, men vi får väll se.

Vi var på Lidl och handlade lite idag.....känns lite tattigt att åka dit och handla men denna månaden är vi sjukt fattiga så vad gör man. För äta bör man annars dör man. Synd man inte kan klara sig utan mat för det är ju så förbaskat dyrt.

Och på tal om mat så ska jag fixa iordning nått att äta till mig nu. Blir nog lite cornflakes eller nått, hittade jättebilliga för 8kr. Får väll se hur dom smakar. Man blir ju lite skeptisk när det är så billigt.

Kommentarer
Postat av: fia

ja ibland kan nattandet ge en trötta ögon.. vi kör eldorados cornflakes 9kr på maxi.. kanonbra =)

2009-06-26 @ 20:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!