En härlig dag...

Ja, vi åkte ju till gaddis. Det blåste ganska mycket så det var en hel del vågor i vattnet och lite kallare vatten än igår. Men Philip badade en del ändå. Han kröp omkring på stranden och upp och ner i vattnet. Han hade jättekul. Så fikade vi lite också. Jag och Joakim åt muffins och Philip en banan.

Sen när vi kom hem fick Philip sin middag och sen fyllde jag hans lilla pool med vatten. Så sen har han suttit i den och busat ett bra tag. Jag passade på att klippa gräsmattan undertiden. Fick ett mysigt skavsår mellan tummen och pekfingret så nu har jag ett snyggt bamseplåster på mig.



























Kommentarer
Postat av: fia

ni ser ut och haft de jätte mysigt, ser gott ut när han kunde krypa ut till vattnet..

2009-06-25 @ 21:44:31
URL: http://chipandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!