Ingen badtunna....

Blev aldrig att vi åkte till mamma igår. Jag var sur.... Det är väll bara förnamnet. Men det var lika bra att vi stannade hema ändå för Joakim hade världens huvudvärk så han hade nog inte varit roligt sällskap.

Vi blev i alla fall vänner igen jag och Joakim. Och jag tog hand om honom och huvudvärken på kvällen. Gjorde tacolåda till middag. Är sååå sjukt gott verkligen. Och så lätt att göra. Det är verkligen nått man borde göra oftare.

Idag har vi inte gjort så mycket annars. Jag har betalat räkningarna, vilket alltid är lika skoj. Blev även lite mindre pengar än vanligt då jag bara fick ca hälften av mina pengar. Hade glömt bort att överföra Joakims dagar till mig så mina dagar tog slut. Men idag ska pappret postas och sen kommer jag få pengarna retroaktivt så det är lugnt. Bara att man får dom lite senare än vanligt. Så bredbandet får vänta lite på sina pengar.

Nu sover Philip lite och sen när han vaknar så ska vi ut till överby och handla mat och så. Mer skoj än så blir det inte idag.

Fast i veckan har vi lite mer planer.

Tisdag: Åka till mamma
Onsdag: Ha ett litet barnkalas här för Philip
Torsdag: Åka ner till småland och hälsa på Joakims morbror med fam.
                 Blir nog att vi är där två nätter eller nått
.

Nästa vecka så kanske vi ska försöka komma iväg och hälsa på min mormor och morfar ute vid kusten. Hoppas bara vädret blir någorlunda. Inge kul om det bara regnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!