Åka till mamma...

Sitter här lite nu. Ska strax hoppa in i duschen och sen ska vi åka iväg till mamma. Det vill säga när Philip har vaknat. Han sover lite nu.

Är föresten lite i valet och kvalet om vad man ska göra med hans hår. Har haft funderingar på att jag ville att han skulle ha långt hår men nu velar jag lite. Han var väldigt söt förut när det var lite kortare och han kunde ha lite busig frisyr. Så jag vet inte, klippa eller inte klippa. Sen är jag inte så haj på hur man ska klippa en liten pojke. Vill ju att det ska bli bra liksom. Och tror ju inte heller Philip vill sitta stilla.....

Ni andra som har pojkar hur gör ni? Vad tycker ni jag ska göra?

Kommentarer
Postat av: fia

vi snaggade alvin med rakapparat,tror det är det lättaste sättet med små barn.. men du kan ju se om du känner någon som kan "toppa" hela håret..

2009-07-28 @ 12:59:58
URL: http://chipandme.blogg.se/
Postat av: Linda S.

Tycker ni ska klippa honom, eller snagga av lite nu när det är sommar. Ville också spara lillens hår först men så mycket finare med kort blev det. Och det är så fult och ser så ovårdat ut när pojkar har långt hår hihi.

2009-07-28 @ 22:58:02
Postat av: Sandra

Jag toppar Loke själv och jag tycker det fungerar utmärkt. Har honom i matstolen och ger han nått att äta på och sen "klipp klipp" så är det klart. Ser så ovårdat ut när de har långt hår, märker det nu när man tittar tillbaka på gamla bilder på Loke

2009-07-29 @ 20:15:56
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!