God förmiddag....

Philip sov hela natten vilket var mycket, mycket skönt. Sen vaknade han inte fören ca 20 över 8. Så kan det alltid få vara tycker jag....hehe

Idag har vi en del planer. Först ska vi hem till en kompis till Joakim och kolla på AIK matchen. Det kommer även en hel del andra dit. Efter det ska vi hem till Joakims föräldrar och ha kräftskiva. Ska bli supergott med kräftor va så himla länge sedan man åt det nu.

Så det är vad som händer idag......

Nu ska jag plocka ur och i diskmaskinen. Inte det roligaste man kan göra men det blir ju lite jobbigt om man skiter i det. Jag hatar verkligen disk föresten. Tycker det är så äckligt att ta i skitiga bestick och tallrikar m.m. Har nästan en fobi för det. Och det värsta jag vet är om Joakim ställer ner disken i diskhon så att man måste plocka upp det därifrån när man ska ställa ner det i diskmaskinen, det är verkligen vidrigt.....fråga mig inte varför jag tycker det är så mycket värre. Det är vanligtvis Joakim som brukar sköta disken men han kan sega rätt bra så vill jag ha det gjort nu är det nog bäst att jag gör det själv.

Jaja lite klagande där men det är sååå äckligt! Jag skurar hellre toaletten 20 gånger än tar i sketen disk....haha

Kommentarer
Postat av: sofia

hallå! vart har du gömt dig? saknar dina inlägg! hoppas allt är bra!!! kram

2009-08-29 @ 12:19:09
URL: http://chipandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!