Uttråkad.....

Känner mig allmänt less och uttråkad. Jag vet vad jag borde göra men har ingen lust egentligen. Borde gå ut och greja men jag oooorkar inte...... Det är så fint väder ute och jag vill hitta på nått som är lite roligare än att forsla bort löv från uteplatsen.

Ibland är man bara allmänt less på att aldrig ha nått annat att göra än att sitta här hemma och uggla, speciellt nu när det är vår och värme.

På lördag skulle jag haft en Mary Kay klass och det hade jag sett fram emot, hade vart gött att göra nått roligt. Och att hålla på med Mary Kay är jätteroligt! Men den klassen blev inställd. Tråkigt också med tanke på att om jag bara hade fått ett par beställningar hade jag blivit stjärnkonsult det här kvartalet. Det hade varit grädde på moset! Men sista dagen för att lägga nya beställningar och därmed bli stjärnkonsult är sista april. Så nu är det rätt kört. Men det är väll bara att ta nya tag nästa kvartal istället antar jag.



Har funderat lite mer på om jag ska anordna ett öppet hus med Mary Kay........ Det finns en lokal här på gården man kan låna i sånna fall. Och så kan man ställa upp lite grejer snyggt så folk kan se och så kan man ju ha någon frivillig som kan få bli sminkad. Och ha nån utlottning om folk skriver ner namn och tel nr m.m.

Det lutar nog lite åt att jag anordnar något sådant. Egentligen hade det ju varit bättre med en lokal mer mot centrum....hmmm ja vi får väll se hur det blir.



Mycket funderingar från min sida nu men jag har som sagt sååååå tråkigt. Nästan så jag funderar på att bara lägga mig i sängen med min bok och gå i ide. Philip sover middag och Joakim spelar tv-spel. Och ikväll blir jag själv hemma då Joakim ska iväg och kolla på AIK matchen. Undra vad man ska hitta på då? Kanske ha lite spa kväll för mig själv? Ja,ja nu ska jag inte pladdra på mer.

Hoppas att ni har en bättre dag i det fina vädret =)

Kommentarer
Postat av: sofia - Alvins mamma

ja varför inte, låter ju jätte smart, sedan kan du skriva ut lite lappar och gå runt till i området, det finns ett gäng här som skulle behöva en makeover hahhaha nä nu var jag elak! ja det är inte skoj o greja när det är fint väder! hoppas pluppen är bättre! du har inte lust med en promenad???

2009-04-24 @ 11:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!