Mör

Kan lätt säga att jag är lite mör i musklerna efter kvällen body pump. Men det var skönt att komma iväg! Och efteråt blev det lite solning också =) Inte helt fel när man var trött i kroppen. Men jag solade bara 7 minuter, är ju blek som ett lakan så jag ville inte bränna mig.

Sen kan jag även berätta att jag och Joakim ska på anställningsintervju imorgon. Vi sökte båda ett jobb på arbetsförmedlingens hemsida och idag ringde dom och sa att vi skulle komma på intervju imorgon på swania i thn. Får väll se vad dom säger. Blev lite paff när dom ringde. Det är nått försäljarjobb i alla fall.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!