Pigg liten bebis....

Ja nu på morgonen kände inte direkt Philip för någon sovmorgon. Jag hade gärna legat kvar ett tag till i sängen vill jag lova. Men nu är vi uppe och har vart uppe ett tag. Philip är som vanligt på ett strålande morgonhumör och det gör ju att man blir lite piggare när man ser han stora leende =) Nu ligger han och pratar högt med sin nalle på golvet och sprattlar som bare den.

Joakim ska föresten jobba ett par timmar idag. Han har ju annars vart ledig hela veckan men nu på morgonen ringde dom och sa att det var lite jobb idag. Tror han skulle va där vid 10 eller nått. Han ligger fortfarande kvar i sängen och drar sig. Själv ska jag väll gå och tömma diskmaskinen och starta en ny med gårdagkvällens disk. Vi åt ju som sagt tacos igår och det är ju så himla gott fattar inte varför man inte äter det oftare egentligen?

Idag har vi väll annars inga direkta planer. Jag planerar nog att försöka röja lite här hemma och sen ska vi väll dra till systemet för att köpa ett par öl eller nått till halloweenfesten vi ska på imorgon.

Åhhhh vad jag är trött....idag ska jag lätt försöka sova middag när Philip sover! (Fast det blir väll inte så som vanligt) Men nu ska jag försöka sätta lite fart här hemma så jag vaknar till litegranna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!