Marknad

Ja idag var vi på okteobermarknaden i Vänersborg. Lite jobbigt att gå runt där med barnvagn för det var såååå knömycket folk. Vi köpte ingenting men det gjorde inget. Var gött att komma ut och få lite luft en sväng. Sandra och Johannes var med på marknaden också. Johannes köpte en korv med bröd och sen köpte dom två t-shirts till Loke.

Efter marknaden åkte vi till Joakims farmor och farfar. Vi åt ett par mackor och pratade lite. Så fick vi med oss nybakad mjuk pepparkaka som Joakims farmor hade gjort. Gott!

Och sen svängde vi förbi Tomas och Pauline också. Pauline hade somnat men vi pratade med Tomas. Hans öga var alldeles igensvullet stackarn. Vi var där en liten stund och prata och sen drog vi vidare hem.

Var sjukt hungriga och ingen av oss orkade laga mat så vi beställde pizza =/ Varsin calzone blev det. Och så har jag blivit inlagd i systemet nu på sportlife så nu kunde jag boka pass till nästa vecka =D Det blir body pump på tisdag och spinning på torsdag. Så veckan som kommer nu ser ut så här:

Söndag: sportlife invigningsfest
Måndag: Städa inne och kratta löv ute
Tisdag: Träna body pump
Onsdag: Babysim
Torsdag: Träna spinning
Fredag: ?
Lördag: Halloweenfest
Söndag: ?

Så imorgon är planen att dra till invigningen på sportlife. Kan va gött att kolla lite i lokalerna innan man ska dit på tisdag och träna. Hoppas hoppas mina nya träningskläder kommer innan dess men det tror jag nog inte. Men innan torsdag tycker jag nog att dom borde ha kommit.

Jaja nu ska jag sätta mig och kolla i min nya föräldrar&barn tidning. Lägger ut kort från dagen sen när Philip har lagt sig tror jag. Orkar inte hämta kameran och föra över korten nu. Men det är väll i alla fall en timme kvar till vi ska lägga Philip =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!