Busunge =P

Inatt vaknade jag som vanligt av att Philip lät som om han ville ha mat. Bara det att när jag kollade ner i vaggan låg han inte riktigt som han brukar ligga =)

 Lille busungen =P

Och såhär trött kan man vara när man ska mata på natten =)



Nu har i alla fall jag och Philip gått upp. Vi har väll vart uppe i en halvtimme ungefär. Joakim ligger fortfarande och sover sött. Just nu ligger Philip på golvet och pratar väldigt högljudt med sig själv =P






Dagens planer är att städa här hemma och klippa gräset en sista gång och kratta löv. Sen ska vi även åka till mamma och hämta skorna som jag ska få låna. Får kolla på egna skor också men det är så svindyrt så man kanske ska önska sig det i julklapp? Jaja nu ska jag se om man kanske kan få i sig lite frukost och även roa min lille pluppis som börjar låta lite bekymrad.....

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHA, Jocke ser liiiite trött ut ^^

2008-10-27 @ 10:08:23
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!