V.17+

V.17+1 
Mån 11 feb 14:23
Ännu en ny vecka och om bara några dagar är det dags för ul Skrattande. Jag är verkligen skitnervös. Tänk om det är nått fel eller så...... Förvånad. Kommer ju dö av nervositet när man sitter i väntrummet. Men på torsdag är det dags i alla fall.

Fortfarande har jag problem med huvudvärk och jag blir snart tokig. Har i alla fall lite starkare alvedon forte hemma nu som hjälper lite lite bättre än vanliga alvedon.

Hämtade spjälsängen hos Joakims föräldrar igår i alla fall, den är 36 år gammal och röd.... Inte den finaste färgen direkt men men, då kan man lägga dom pengarna på nått annat i stället. Dom hade köpt en ny madrass och nalle puh sängkläder som var jätte söta. Och nu i veckan skulle dom köpa till spjälskydd och en baby filt också Skrattande.


V.17+2 (17+4) Alla hjärtans dag. 
Tors 14 feb 17:44
Var på ul idag och blev tillbakaflyttad två dagar. Bf är nu den 21/7.

Det var helt underbart att vara på ul, bland det coolaste jag vart med om! Lilla bebisen var jätte sprallig och sparka med benen och vifta med armarna och gjorde kullerbyttor. Knappt så h*n låg still så bm hann ta kort. Men världens sötaste bebis var det i alla fall!!! . Och allt såg bra ut med bebisen. Så skönt att höra då jag varit så sjukt nervös. Knappt sovit inatt överhuvudtaget. Det sämsta med ultraljudet var att det var över så snabbt, jag hade gärna stirrat på miraklet i många många långa timmar. Vi fick med oss fem bilder på bebis hem ialla fall så man har nått att stirra på dom här veckorna som är kvar. Sen berättade bm att min moderkaka låg i bakvägg.

Har börjat känna bebben också, har väll egentligen gjort det ett par veckor men har inte vågat få upp hoppet fören efter ul men nu är jag helt säker!!


V.17+3 
Fre 15 feb 14:46
Ikväll ska vi bort till hjärtats föräldrar och visa ul bildert och äta lite god mat. Så gött med helg igen, hatar när älsklingen jobbar eftermiddag.

Igår kväll spralla bebisen runt i magen som bare den, det "pluppade" jätte mycket. Sååå mysigt är det i alla fall. Längtar tills älskling också kan få känna på bebisen.


V.17+6 
Mån 18 feb 13:17
Idag var vi och kollade på en lägenhet som vi vill flytta till. Den är något större än den vi har nu och planläggningen på rummen är mycket bättre. Sen är det uteplats på både fram och baksidan, VILL HA!!!! Nu är det bara att hålla tummarna för att man får den för det är tre andra par som också ville ha den Ledsen. Tror nog inte egentligen att vi har sån tur att vi skulle få den. Vi får reda på det på onsdag så nu blir det några nervösa dagar.

Håller på att städa lite härhemma nu också, ser ut som en svinstia rent ut sagt. Har inte haft nån ork att röja här hemma på länge men idag känner jag mig pigg. Nu väntar jag på att en diskmaskin ska bli klar så jag kan sätta in en ny. Så ska jag strax starta en tvättmaskin också. Funderar lite på om jag och älsklingen ska åka in till duka efter han slutat, jag har presentkort på 500 kr där som kan va kul att handla nått för kanske. Åh vad jag skulle vilja ha massa pengar och åka till ikea och shoppa loss, hade vart sååå kul!! Igår kväll skrev vi upp en lista med grejer vi behöver köpa tills bebisen ska komma och det var allt en hel del, men man får ta lite varje månad.

Nu har jag bestämmt mig för att låna ut Maya i alla fall. Hoppas att det går lättare att hitta nån då. Ska sätta ut en annons senare idag när jag orkar skriva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!