Fika hos Ninja...

Kan ju börja med att säga att vi inte vart hemma allt för länge =O Halv 9 ungefär var vi hemma. Och då hade vi vart där sedan kl 14! Tiden bara flög iväg.... Vi fikade och pratade och gjorde pepparkakor. Ninja hade gjort en egen pepparkakasdeg till och med. Lite överkurs för mig. Vi har en färdig deg som ligger och väntar i vårat kylskåp.

Är hur hungrig som helst nu i alla fall, har inte ätit nått mer idag än fikan som Ninja bjöd på (kladdkaka och ananaspaj). Får väll se vad vi har hemma som vi kan fixa iordning.

    
   


Tack för en super trevlig fika idag i alla fall =)




Ninja ville att jag och Sofia skulle lägga upp bilder på våra lägenheter. Men jag gör det imorgon. Måste plocka undan lite smått först =P

Måste även komma ihåg att ringa om klipptid imorgon. Glömmer det hela tiden ju! Man kan knappt tro att jag klippte snelugg sist jag klippte mig för den är så utväxt. Men den här gången tror jag nog att jag klipper min vanliga fliklugg som jag brukar ha. Trivs nog bäst i det. Brukar klippa den så man både kan ha den som snelugg eller vanlig lugg. Det är rätt praktiskt. Men längden kommer jag inte ta mycket på. Mest klippa upp och toppa lite. Försöker spara ut håret lite längre nu.


Såhär ser håret ut nu (när jag inte gjort iordning det något)




Annars gillar jag mest när jag plattar det men inte ofta jag orkar nu för tiden...... Varför föddes man inte med rakt hår?


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack själv! Vi lan byta hår om du vill :P

2008-12-18 @ 21:58:13
URL: http://veves.blogg.se/
Postat av: lina

Va söt du är :) Inte ofta man får se i ordninggjorda sarah nu för tiden :P

2008-12-18 @ 22:31:37
Postat av: Svar till Sarah:

Tack själv det va supermysigt, ser fram emot mer fikor med dig och lilla Phillip!

2008-12-19 @ 14:55:49
Postat av: Veronica

Men guuud, hur ser jag ut?! :(

2008-12-19 @ 15:06:23
URL: http://veves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!