Helgen

Oj vad fort denna helg rusat förbi! 

I lördags städade vi lite här hemma, övervåningen var kaos men nu har jag fått lite bättre ordning där igen.

Igår hämtade vi ved i prässebo och passade även på att grilla korv nere vid badplatsen. Superskönt väder. Så skönt tydligen så Philip och Elin blev badsugna och gick i och vadade i vattnet. Ganska blöta skor och strumpor..... 

Hemma så lastades veden in och in i huset ur garaget kom även vaggan som jag ska skura och göra rent. I den har båda barnen sovit sin första tid.

Idag blev det frukost med Malin efter barnen lämnats på dagis och sen småhandling på maxi. Behövde köpa blöjor men köpte även äpplen så jag kan slänga ihop en äppelpaj senare.

Sen har det blivit röj här hemma. Philips rum såg ut som ........ Men nu är det bra där igen. Att städa efter sig är inte det bästa han vet direkt. Eller vem tycker det är kul?

Nu sitter jag och dricker juice och äter banan och vilar fogarna en liten stund innan barnen ska hämtas.

Alice spelade med fötterna innan dagis imorse.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!