Svacka

Ja man har ju sina svackor ibland och där är jag nog just nu. Lite låg idag också. Känner mig mig mest orkeslös och less på det mesta. Vill helst bara gå och lägga mig.

Satt förut idag och kollade på bilderna från turkietresan förra året. Det var så underbart att ha nått att se fram emot. Tror det är bra att ha nått att längta till, se fram emot och planera inför. Och själva resan var ju helt underbar! Det var så skönt att bara va. Att släppa allt för en vecka. Då var vi ju mitt uppe i Alice matproblem och sondning och skit.

Det finns inte ord att beskriva hur gärna vi hade haft råd att åka någonstans igen. Ni som har råd att åka iväg bara sådär, jag hoppas verkligen inte ni tar det för givet utan verkligen förstår hur lyckligt lottade ni är.

Ja lite funderingar och drömmar. Har många drömmar. Det är sånt man får göra ibland.

Nä just nu längtar jag bara till ikväll när barnen sover och man bara kan luta sig tillbaks i soffan och slökolla på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!