Sjukstuga

Ja det blev väldigt konstigt med förra inlägget.

Annars är det sjukstuga här hemma som sagt. Igår började jag känna mig kass och idag har jag vart riktigt dålig med feber och huvudvärk. Sen är ju lille Philip sjuk också stackaren :(

Imorse hade han lite feber och sen upptäckte jag prickarna.... Så vattkoppor på lille herrn. Håller tummarna för att han slipper undan ganska lindrigt.

Men jag hoppas jag mår bättre till imorgon för det är hörselundersökning för Alice och det vill jag gärna gå på själv.

Förövrigt hatar jag chillinötter ;) ville bara få det sagt. Joakim knaprar för fullt här bredvid mig i soffan... Bläää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!