Tisdag 11/12

Denna tisdag började väll som vanligt. Men nån timme efter Joakim åkt till jobbet fick jag världens migränattack. Huvudvärk kan man bita ihop och stå ut med men migrän går inte. Det är fruktansvärt. Jag fick spy ett par gånger och ibland blir det bättre då men inte denna gång. Som tur är så kom barnens farmor hit och tog hand om gosongarna så kunde jag gå och lägga mig. Sov sådär och huvudvärken ville inte släppa. Strax innan 19 gick jag upp för att hjälpas åt att få barnen i säng. Sen försökte jag äta och dricka lite för att få i mig lite näring. Det kan också hjälpa ibland. Fyllde även på med treo och Alvedon och tillslut släppte den värsta migränen och gick över till vanlig huvudvärk. Slumrade på soffan sen.

Migrän är skit verkligen. Tur det inte händer så ofta. Visst att jag kan få huvudvärk men migrän är inte lika ofta. Det var värre när jag va barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!