Snaaaart!

Åh jag bara räknar ber dom sista dagarna nu. I onsdags handlade vi dom sista julklapparna och igår handlade vi sista julmaten.

Idag gjorde jag lite mer julgodis. Imorgon får det bli lite pepparkaksbak m.m. Ta in bord och stolar så det är klart.

Och på söndag blir det storstädet, lite matförberedelser, griljera skinkan och klä granen. Och slå in sista julklapparna. Sen uppesittarkväll med Bingolotto :) älskar kvällen innan julafton när man har allt framför sig och får smaka på skinkan när den är ljummen och som godast.

Men nu kollar jag på svenska hjältar galan :)


Kommentarer
Postat av: Sarah Moberg

heej, kolla in alla mina nya bilder på bloggen. skulle uppskatas oerhört mycket :)

2013-02-05 @ 15:19:34
URL: http://sarahmoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!