Phuuuu

Vad varmt det varit idag, väldigt kvavt och fuktig luft. Och självklart så passade jag på att städa lite här hemma i värsta värmen. Slog på stort och städade övervåningen också för där är det ju varmast sådär på dagen. Måste härda mig lite innan turkietresan....hehe

Är bara
så otroligt dålig på att dricka på dagarna och det straffar sig ju lite när det är såhär varmt. Blir ju snurrig och trött i huvudet. Men jag har så svårt att dricka vattnet. Och jag tycker faktiskt att vattnet här i skogshöjden är rätt äckligt, är väll lite konstig. Tycker det smakar klor.

Imorgon är
i alla fall planen att kanske dra till stranden om vädret är ok på förmiddagen, eller så blir det jordgubbsplock. Eller så blir det jordgubbsplock på tisdag istället, vädret bestämmer. Philip kommer älska att plocka jordgubbar i alla fall!


Vi längtar till Turkiet rätt mkt här hemma nu kan jag lova! Här är en film från hotellet, vi har sett den några gånger kan jag lova. Ikväll tänkte vi sätta oss och kanske skriva en packlista, mycket planerande med två små barn, man får ju inte glömma nått viktigt!

Fler filmer från Side, Turkiet hos Fritidsresor


Kommentarer
Postat av: A sweet new blossom of humanity

Hur gammal är din bebis? :) Underbart söt i alla fall. <3

2011-07-04 @ 18:49:25
URL: http://infant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!