Camebridgekur dag 2

Ja nu är det andra dagen på min kur. Kunde inte hålla mig borta från vågen och den visade minus vilket ger lite pepp. Hur mkt minus berättar jag bara en gång i veckan. Onsdagar får bli min vägardag.

Idag har
jag annars lite ont i huvudet, har väll sockerabstinens antar jag. Men annars är det ok, är inte speciellt trött och inte farligt sugen på mat heller. Och hungrig är jag inte. Däremot har jag inte allt för god smak i munnen då jag nyss åt en camebrigde gröt med smak av äpple och kanel, den var allt annat än god både till konsistens och smak kan jag lova.

Funderar lite
på om jag inte ska pallra mig ut på en promenad med mina små ongar =P Vi kan behöva lite frisk luft allihopa och jag kan behöva motionen. Kanske gå bort till NÄL och ta deras hjärtestig i skogen? Tål att tänkas på =P

Kommentarer
Postat av: Lea

Måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-13 @ 09:04:31
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!