Nackdelen med att amma....

Största nackdelen med att amma just nu är att jag är supersugen på att köra en camebridgekur och gå ner i vikt. Har ju bara sisådär 30kg jag vill bli av med. Och mitt mål är att i alla fall bli av med 20 innan turkietresan i sommar.

Det var helt underbart då innan jag blev gravid men Alice och gick ner ca 15 kg. Jag började lite smått trivas med mig själv igen, något jag VERKLIGEN inte gör nu. Sen när jag blev gravid så sket jag i allt och började bara vräka i mig massa onyttigheter, inte så himla smart kanske..... men gott =P

Nästa vecka ska jag börja ta tag i vikten lite i alla fall. Sluta äta onyttigheter och tänka lite mer på maten, mer grönsaker och kött och mindre kolhydrater. Sen så fort jag slutar amma så blir det camebridge.

Jag ska
även försöka komma igång och börja röra på mig lite mer. Men mina fogar är fortfarande helt pajj så jag får ta det försiktigt. Får ju jätteont bara av att gå runt och plocka lite här hemma.

Här var alldeles innan jag blev gravid med Alice.

Här är den bistra sanningen just nu (Hade satt klotet i rännan därav den fina minen).

Och här är jag 21 år gammal och det är väll min slutgiltiga målvikt tror jag även om jag tyckte att jag var rätt stor på den tiden....hahaha tänk om jag vetat då hur fet jag skulle bli =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!