Huvudvärk

Att ha huvudvärk är rätt skit måste jag säga.... Hade världens huvudvärk igår eftermiddag och tydligen har den inte blivit botad under natten heller utan jag har fortfarande huvudvärk. Kan hända att den beror på abstinens eftersom jag håller på att rensa ut allt socker ur min kropp, det är inte en omöjlighet.

Har i alla fall vart ute hela familjen på en skön morgonpromenad till Philips dagis i det vackra vädret. Dagislämningen gick bra också, han sprang in så glatt och hörde hur han skrattade där inne strax innan vi gick ut igen.

Hade tänkt
att städa nu på förmiddagen igen men eftersom jag har huvudvärk så skippar jag nog det ändå. Vill inte riskera att den blir värre. Så istället har jag tagit en alvedon, hällt upp ett stort glas vatten och satt mig i soffan för att slappna av lite.

Idag ska
jag och Alice iväg sen också, vi ska först på babymassage och sen ska vi iväg på mammafika tillsammans med mammorna från föräldragruppen. Ska dra hemifrån vid 12 och innan det ska jag hinna göra mig iordning och även få i mig lite lunch.

Och om
ni undrar hur det går med "bantningen" så går det bra, rensar ut allt socker från kroppen och försöker att verkligen äta frukost, lunch och middag och dricka massor med vatten. Idag är dag 3 med att äta nyttigt i alla fall.

Har inte lagt in nått nytt kort i datorn men lägger in ett videoklipp på Joakim och Philip som dom filmade för några veckor sedan =P


Kommentarer
Postat av: lina

muppar!

2011-02-02 @ 16:32:59
Postat av: Emma, Oliwers mamma

haha va roliga boys du har :)

2011-02-03 @ 12:57:27
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!