Skitdag....

Är bara helt hyperstressad inför arbetena som ska vara inlämnade till på måndag. 2 av 3 har jag lämnat in men det som är kvar är ju inte direkt lätt. Och jag är inte nöjd med det jag lämnat in heller så då stressar jag upp mig för det. Får väll vara glad om jag ens får godkänt på arbetena.

Och måste
ju säga att plugga på distans i den här familjen är inte det lättaste, kunde önskat lite mer stöttning med att jag måste sätta mig och plugga. Men det är väll för mycket begärt.

I eftermiddag
ska vi i alla fall till farmor och Mats. Det är väll planen för dagen. Förutom att jag ska plugga dom få stunderna jag har över under dagen. Blir nog lyckat också då jag missat att jag behövde läroboken till detta arbete. Och den har jag inte än.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!