En slappedag...

Den här dagen har det inte hänt många knop direkt. Jag har kännt mig ganska seg kan man väll säga. Malin och Mattias var nyss här med barnen i alla fall och hämtade en resväska som dom skulle låna till deras Turkietresa, dom jävlarna =P

Imorgon ska jag i alla fall till skolan för att få uppgifterna till first class m.m. Vid mellan 11 och 12:30 skulle jag va där. Så hoppas dom kan göra en studieförsäkran också så man kan få lite pengar från csn snart också.

Ja det blir nog inte så mkt roligare inlägg än såhär tyvärr....

En mysbild på Joakim och Alice från i Maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!