Datafritt

Det har varit härligt väder denna veckan och jag har inte suttit vid datorn på två dagar..... Vi har njutit av vädret, packat, slängt grejer, grillat m.m Dom har en container på området här nu så det är perfekt för oss att få slängt en massa skit som inte ska med i flytten sen.

I tisdags var vi ute på överby och köpte lite nödvändigheter, bl.a en vårmössa till Alice och ett parasoll till vagnen. Och en del grejer till.....

Maten har det inte skett nån förbättring med, hon vägrar fortfarande. Och det är ingen skillnad när Joakim försöker. Sen har hon även sovit lite dåligare på natten nu den sista veckan så jag är lite tröttare..... Tja det är väll vad som hänt i stora drag....

Viktoria och Alice från i lördags när vi var där.

Alice i sin nya vårmössa och nya skor, hennes första skor!

Mössan är från kappahls vintage kollektion.

Skorna

Busongen är inte alltid stilla när man ska fota....

Joakim och Philip sparkar boll på baksidan...

En glad påskgubbe när dom skulle ha påskfirande på dagis igår.

Philip gör sin arga min.....

Vi var ute en sväng på kvällen igår hela familjen....



Alice satt i bärselen....








Nu ska
jag strax rensa och packa lite bland mina kläder och även starta en diskmaskin, Joakim är iväg och hjälper Stefan med en grej och sen ska han va borta hela kvällen hos Mattias och kolla på fotboll.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jisses vad söta dom är barnen, å i den nya outfiten var ju Alice megasöt ;) Får nog kolla in den där kollektionen jag också

2011-04-21 @ 19:17:24
URL: http://petraekf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!