Helt färdig....

Jag fick upp det mesta på väggen förut innan jag fick dra till dagis, en tavla kvar som jag inte riktigt bestämmt mig för hur jag ska ha.

Är annars helt, helt slut nu efter promenaden till och från dagis. Både i kroppen, fogarna och huvudet. Var ju trött redan innan men det här är extremt, trodde knappt jag skulle ta mig hem sista biten. Men hem kom jag i alla fall och nu ska jag äta en tallrik nudlar och sen blir det nog att vila ögonen på soffan en liten stund.

Sen ska
vi ju tillbaks till dagis igen för att ta dom individuella korten men jag tror det får bli bilen då eller nått, orkar nog inte gå en runda till, då går jag under. Hoppas Joakim är pigg sen i eftermiddag och kanske orkar plocka lite här hemma men troligen inte för han är lite halvkrasslig. Jag får ta mig i kragen sen och göra nått.

Måste packa klart BB väskan också, är några grejer till som ska i där och sen, kanske imorgon eller nått måste jag åka och fixa en ny patientbricka! Måste ju ha en den dagen vi åker in.

Åh, vad mycket måste hela tiden..... Men livet består av måsten. Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!