Överby runda

Ja det blev ett par timmar på överby idag. Jag fick i alla fall bytt det som skulle bytas, fick köpt en jeans tunika också. Och inne på kicks blev det en inliner. Sen blev det två par skor också, samma modell faktiskt men i olika färger. Kommer bli bra nu i vår/sommar i alla fall. Sen blev det två krukor och plastblommor till dom. Japp plastblommor is the shit! Jag bara dödar allt levande.......

Philip blev helt överlycklig inne på etage också. Uppe på övervåningen vid restaurangen hade dom nån sorts projektor i taket som lyste ner på en duk på golvet så det såg ut som en liten damm med fiskar. Och om man gick på mattan så krusade sig vattnet som i verkligheten och man kunde skrämma fiskarna. Kan jag säga annat än att Philip var helt till sig. Han jagade fiskar och "plaskade" i vattnet och sprang runt där som en liten tok. Så det var verkligen uppskattat.

Självklart hade vi ju inte kameran med oss till överby men Joakim tog några kort och filmade med mobilen så jag ska försöka lägga in det i bloggen. Men det blir inte fören imorgon. Ska alldeles strax kura ner mig i sängen faktiskt. Japp klockan är inte ens 9 på kvällen men jag är sjuuuukt trött och jätte frusen. Sitter här med en filt om mig just nu. Det har inte direkt blivit några sena kvällar det sista alls men det är som det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!