Dagens flängande

Vi åkte in till vårdcentralen idag för att kolla upp min UVI som dom sa att jag hade på NÄL. Men på vårdcentralen så sa dom att det inte var någon UVI...... Fick i alla fall träffa en läkare och han skrev en remiss till NÄL igen. Så det var bara att åka till NÄL igen då. Väl där i alla fall så gjorde dom i alla fall ultraljud och allt såg bra ut. Var inte lika långt gången som vi trott utan blev tillbakaflyttad till slutet på v.7. Men det kunde tydligen diffa med någon vecka + - så man vet ju inte egentligen fören rutin ultraljudet. Angående UVI så sa dom att jag kunde ju åka tillbaks till vårdcentralen om några dagar och kolla igen.

Ja ett himla joxande med andra ord.......

Nu ska jag strax joina Joakim framför tv:n.


Kommentarer
Postat av: Emma

Men denna vård här i sverige alltså!! Så dom håller på...Men va skönt att allt såg bra ut med den lilla. Det är ju huvudsaken =)

2010-03-30 @ 23:05:08
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: sofia

oj! så du hade blött, men vad kostigt att du hade UVI på näl men inte på VCT! jobbigt och åka fram och tillbaka hela tiden, kostar ju en del om man skall besöka farbror doktorn.. ta ett högkostnadskydd och börja med, och be dom fylla i för det du varit nu, kommer man upp i 900 får du ju frikort..

2010-03-31 @ 19:45:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!