Tacopaj....

Idag tänkte vi göra lite tacopaj till middag. Jag älskar det men det har aldrig blivit av att jag och Joakim har gjort det, han har aldrig ätit det. Så då får det bli så idag.

Min och Joakims fantasi när det gäller matlagning är annars helt sannslöst dålig. Blir att man äter lättlagad tråkig mat gämt och ständigt och kör på samma rätter om och om igen. Hade gärna haft samma intresse som min mormor, mamma och syster har. Antar att det missade mig där i genutdelningen. Lina du kanske vill jobba hemma hos oss som kock?

Idag har vi i alla fall varit ute en sväng så Philip fick busa lite i snön, han är helt tokig i snö verkligen. Sen satt vi och myste i soffan efteråt med varm nyposoppa och kollade på Pelle Svanslös. För en liten stund sen så fick Philip en liten frisering och nu sitter Joakim och Philip i badet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!