Lista

Snodde listan från paulines blogg

Namn:
 Sarah Charlotte Eriksson 

Piercingar: Nej men har haft, en i naveln och en i tungan.

Tatueringar: Ja, 5st

Längd: 1,75

Skostorlek: 39

Hårfärg: mörkbrunt

Fräknar: Får några små pyttar på näsan på sommaren

 

Kär? Ja väldigt

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja jag vill helst bo i trollhättan, och i hus

Tycker du att du är attraktiv? NEJ

Dricker du? Öh ja....

Vilket schampo använder du? Olika faktisk hmmm nu står det still i huvudet....

Vilken parfym använder du? Olika men mest en från gucci

Vad är du rädd för? Att nån jag känner/älskar ska dö.

Gillar du att tvätta? Hatar att tvätta!!!

Gillar du berg- och dalbanor? Jag älskar dom

 

Senaste…

Filmen du hyrde? The children eller nått hette den, en skräckis

Filmen du köpte? Djungeldjuret hugo till pluppen

Låten du hörde: En låt i djungeldjuret hugo

Låten du laddade ner? Jag laddar aldrig ner musik

Personen du ringde? Lina

Personen som ringde dig? Joakim

TV-program du såg? Bollibompa

Person du tänkte på? Vet inte

 

 

Favorit…

Låt: Just nu är det lady gagas bad romance

Sak att göra: Umgås med mina pluppar här hemma

Sport: Ridsport

Dryck: Julmust

Kläder: Jeansleggins

Film: Borta med vinden funkar alltid

Bil: Opel Astra

Serie: Desperate housewives, greyes anathomy m.m m.m

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Inget allvarligare i alla fall

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL?
Nej det tror jag inte i alla fall


Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? Vet ej

Hjärtan brustet på grund av dig? Vet ej

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 1 tror jag bara

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger, vet inte hur många.

 

Senaste…

Boken du läste? Twilight serien som jag nyligen läste om

Personen du fick e-mail av? mormor, om man inte räknar allt spam

Personen du fick brev av? Hmm vi får bara räkningar men vi fick ju några julkort i julas.

Personen du fick sms av? Therese

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Familjen här hemma, det var väll i onsdags.

Saken du köpte? camebridge pulverdiet

 

 

Vad har du gjort idag? Tränat, vart på promenad med Sofia och umgåtts med Joakim och Philip

Brukar du svära mycket?
En del men försöker att inte svära så mycket nu för tiden.

När stiger du upp på morgonen? När Philip vaknar eller om jag får fortsätta att sova lite så blir det när Joakim väcker mig.

Vad har du på dig? Grå mjukisbyxor, svart linne och en svart "tjocktröja"

Vad ska du göra ikväll? Ska strax lägga Philip, mixa en camebridgedrink och sen dega på soffan

Vad är du allergisk mot? Björkpollen, gräs, vissa nötter, Äpplen, Päron och några frukter till

Använder du hårspray? Inte så ofta nu för tiden

Kan du stå på händer? Nej

Håkan Hellström eller The Ark? Ingen tack

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Ja

Är du glad nu? Ja det är jag väll, fast mest trött

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till?
Klubbmusik

Stockholm är… ? Våran huvudstad

Göteborg är… ? Bättre än sthlm

Kan du sjunga? Nej men det händer ju att jag gör det ändå =P

Spaghetti eller makaroner? makaroner

Land du vill besöka? Thailand bl.a men vilket land som helst där det är varmt går bra just nu.


Kommentarer
Postat av: fia

Träffat någon från internet IRL? Nej det tror jag inte i alla fall



jodå! vi hade först kontakt via nätet innan vi träffades!



2010-01-15 @ 21:11:01
Postat av: fia

ja de har du nog rätt i, hihihi

2010-01-15 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!