Johan Falk

Vi såg ju föresten första filmen i dom nyaste Johan Falk filmerna när den gick på tv igår. Den var verkligen jättebra men man har ju i och för sig bara hört bra om filmerna innan också. Ser fram emot en ny film varje söndag nu.

Har föresten bestämmt mig för att på onsdag börjar mitt nya nyttiga liv! Nu jäklar ska jag klara det. Kan inte fortsätta vara såhär fet. Då vill jag INTE gifta mig i sommar....... Så nu vet alla det, jag vill inte utsättas för några frestelser. Nu ska jag fetta till det till på onsdag. Idag blir det semla =P

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja för det är ju mycket mycket smidigare om dom kan somna om utan vällingen. Då behöver man knappt gå upp alls ju. =)

Vi har testat våran säng utan välling på natten men det lixom funkar inte. Han gillar INTE att ligga och sova när mamma och pappa är i samma rum. Då är det bara lek och bus som gäller. Men det ger väl sig med tiden. Inte kan dom ligga 15 bast och käka välling. Haha

2010-01-11 @ 15:41:25
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!