Huvudvärk...

Har huvudvärk idag. Hatar huvudvärk det är bland det mest störande som finns. Det kan verkligen förstöra en hel dag. Hade egentligen velat vila bort den men Joakim och Philip kom in stup i kvarten och sen tyckte Joakim att jag inte skulle vila mer. Jätte snällt tyckte jag.

Så istället för att ha blivit av med huvudvärken är den näst intill ännu värre. Så det här kommer nog bli en riktig skitdag.... Inte för att vi hade nått planerat ändå, men det har vi ju näst intill aldrig.

Måste in till banken nån dag och byta batterier i min dosa för den har dött. Eller är det nått man kan göra hemma? Har aldrig behövt byta tidigare så jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jasså, ville han inte ha den? Melvin har alltid ätit välling oavsett om han är sjuk eller inte. För när han är sjuk är det de enda vi får i honom. Och han vägrar somna om om han vaknar mellan 2-4 och han inte får välling. Och att sova i våran säng går bara inte. Han kan inte ens sova i samma rum som oss..Åh jag vill ju inget hellre än att han ska sluta med denna jobbiga nattvällingen..

2010-01-11 @ 14:13:13
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!