Jag är sjuk

Usch jag är verkligen helkass. Förutom när jag haft lunginflammation så är nog detta det sjukaste jag varit undertiden jag och Joakim varit tillsammans. Inatt hade jag sån feberfrossa att jag bara låg och skakade. Och jag kan ju lova att det inte är jätteskoj att ha en liten bebis som vill äta typ hela tiden när man mår såhär. Har försökt med att Joakim ska ge henne ersättning istället men tydligen är hon lite bortskämd nu våran Lallice för hon vill inte ha nån ersättning.

Jag har i alla fall legat i sängen mest hela dagen, det sista har jag legat nerbäddad i soffan och halvslummrat.

Nä jag har väll inget mer att skriva direkt, har som bomull i huvudet så jag kan knappt tänka ordentligt. Håller tummarna för att jag är frisk och kry till på fredag i alla fall.

Här är en bild från juldagen på Alice och hennes pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!