Godmorgon!

Inatt har jag fått sova ostört! Skönt kan jag lova! Helt otroligt skönt även om jag inte direkt var pigg på morgonen ändå.

Philip vaknade vid halv 6 imorse när Joakim gick upp men då fick han allt vara uppe med sin pappa så fick jag sova lite längre, och Alice med för hon sov ju som en stock. Sen kom Philip in och väckte både mig och Alice klockan halv 7 när Joakim skulle åka iväg till jobbet. Då hade Alice sovit i ett sträck från klockan halv 11 då vi gick och la oss igår kväll. Så Alice har faktiskt nästan sovti bättre än Philip inatt.

Nu har
vi slappat lite i soffan ett tag, Alice har fått mat och somnat om igen i min famn. Ska väll strax lägga ifrån mig henne och fixa frukost till Philip. Blir nog bilen till dagis sen för jag vill komma hem snabbt så jag hinner städa undan det sista innan jag och Alice ska iväg till BVC sedan. Ska vara där klockan 11. Undra hur mkt hon har växt nu, känns som hon blivit jättestor nu. Tror hon väger över 4kg nu i alla fall. Ska bli spännande som alltid att se.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Visst är de kul att följa dom sm,å liven när dom växer :D

Vi var in och träffade downs läkaren för någon vecka sedan....saga väger 13kg och är 85cm lång :D

2010-12-21 @ 08:41:45
URL: http://sagapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!