Giv mig styrka....

Ja ibland så känner man hur skönt det hade varit att bara gå och gräva ner sig i snön någonstanns. Och vi har ju verkligen ingen brist på snö att gräva ner sig i just nu heller.

Igår skulle
vi ju städa och julpynta här hemma men vi hann bara med julgransköp och handla lite av det vi planerat. Tiden bara rann iväg och så skulle vi kolla på en lägenhet på eftermiddagen.

Lägenheten var verkligen inget att ha, usch jag kan verkligen inte tänka mig att bo en trappa upp med balkong igen, det går bara inte..... Hur mkt jag än vill ha en 4:a.

Julgran fick
vi hemsläpat i alla fall som sagt. Dom hade slut på kungsgran som jag normalt sett vill ha men hittade faktiskt en jättefin "vanlig" gran. Den var jätte tät och yvig så jag blev nöjd ändå och priset på 99kr var ju inte helt fel heller. Joakim blev nöjd över den biten i alla fall.

Idag är det i alla fall 4:e advent och denna dag har börjat skit. Philip har varit på sitt allra, allra värsta humör kan man ju lugnt säga. Idag MÅSTE vi städa och få fram julsakerna men det är inte lätt med Philip på det humöret. Försöker plocka fram någon sorts julstämning så jag orkar börja någostanns men det sitter långt inne just nu.

Men efter Philip sovit middag så får han och Joakim gå ut i snön och röjja runt lite och så får jag väll ta tag i det. Sen ska vi kolla på en lägenhet idag igen klockan 3 eller 4.

Nä nu
vill Alice ha mat igen så jag avslutar med ett videoklipp jag hittade på youtube. Tycker pojken var lite mesig men det var en fin tanke bakom videon ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!