En bättre dag igen...

Ja det går lite upp och ner. Idag är en mycket bättre dag. Philip har varit på bra humör och vi hade en mysig frukost med tända ljus och julmusik på i bakgrunden. Jag hittade nog rätt på min julstämning idag också, nu har jag ett riktigt sug att sätta igång och städa och få fram julsakerna. Få riktigt fint här hemma. Och det är ju så otroligt vackert ute med all snö och nu är ju alla träd helt snötäckta också.

Så nu får det bli att byta en blöja på Alice, lägga henne i babysittern och sen sätta igång för fulla muggar. Idag ska det även inhandlas julskinkan och ingredienser till knäck. Jag är sååå sugen på knäck!

Nu nu ska jag få upp mig ur soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!