Goaste lilla pluppi

Philip är helt underbar. Han har varit på så strålande humör nu dom senaste dagarna (inte för att han är på hemskt humör annars) Och så har han ju fortsatt att sova hela nätterna (hitills). Han är bara helt enkelt den finaste, underbaraste, goaste i hela världen. Finns inte ord som kan beskriva hur mkt vi älskar honom. Han är bara bäst helt enkelt!

Som nu sitter han och äter kiwi ute i köket tillsammans med Joakim men mellan tuggorna så pekar han på mig, ansiktet skiner upp och så ropar han att han älskar mig. Finns det något bättre? Finns det något som värmer hjärtat mer?

Det är helt enkelt så att han gör våra liv bättre genom att bara finnas till......












Kommentarer
Postat av: Hanna - norrländsk hårdrocksmorsa.

Hej, hittade hit via Mer-trafik. Riktigt snygg skinnpaj han har, jag har köpt en likadan till min tjej men hon har inte vuxit i den än - jag var lite het på att köpa den kan man säga :)



Passar på att tipsa om att det här (http://www.johannagronlund.com/2010/04/tavling.html) finns en tävling där du kan vinna barnkläder för 300:-ifall du vill. Du behöver inte göra något förutom att titta ut vad du skulle vilja vinna & sedan skriva din mail.



Ha en trevlig dag!

2010-04-20 @ 14:53:10
URL: http://www.johannagronlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!