Vintertid...

Ja idag är då första dagen på vintertiden. Så istället för att klockan är halv 8 är den halv 7. Så Philip vaknade klockan 6 idag. Lite skillnad från igår när vi gick upp klockan 10.

Är trött men börjar vakna till liv litegrann nu i alla fall. Joakim sitter i soffan och klinkar på Philips lilla mini synth och Philip hänger på soffbordet och kollar på drömmarnas trädgård som går på barnkanalen just nu. Han gillar det men jag och Joakim hatar det.

Vad händer idag då? Ja inte så överdrivet mycket för mig och Philip men Joakim ska iväg till en kompis sen vid ett tiden och kolla på AIK matchen som är idag.

Mamma och Stefan kanske skulle komma förbi en sväng idag också men det är inget bestämmt.....

Får hoppas på att regnet håller sig borta så man kan gå ut och busa lite med Philip idag. Inge skoj med det skitvädret som varit dom senaste dagarna........

Såg ganska nyligen föresten två hjortar (eller rådjur) som gick förbi utanför vårat vardagsrumsfönster på cykelvägen. Är mycket sånt i dom här områdena, inget ovanligt att man ser nån hjort när man är ute och går.

Åh nu började tweenies på tv:n det gillar Philip......

Ska föresten sätta mig sedan och ladda in lite bilder i datorn, det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Skulle gissa på Rådjur

2009-10-25 @ 08:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!