Vad ska vi göra?

Nu drar Joakim alldeles strax till arbetsförmedlingen och efter det ska han hem till en kille och låna några tv-spel. Så jag och Philip blir ensamma hemma ett antal timmar idag. Vad ska man hitta på?

Är ju som vanligt skitväder ute. Igår va vi faktiskt ute en sväng jag och Philip även om det regnade för fullt. Kände att han behövde komma ut och rasta av sig lite....haha.

Och igår var också mamma och Stefan här och fikade. Dom hade varit på torp innan och då hade mamma varit inne på hööks och köpt ett par nya ridbyxor till mig!!! Jag blev verkligen jätteglad, dom jag har använt nu det sista är långt ifrån bekväma kan jag lova. Imorgon ska jag till stallet så då blir det att inviga byxorna.

Nä nu ska Joakim dra så nu kan jag inte sitta här och dega längre, får gosa lite med plupp.....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!